josefinstankaromlivet.blogg.se

Denna blogg kommer handla om mig och mitt liv, mina funderingar och tankar kring min vikt resa Då jag älskar att fotografera kommer det säkert komma upp lite bilder Kontakt information: [email protected]

10 kg

Publicerad 2014-03-21 21:40:57 i Allmänt,

Oj redan 10 kg, det känns väl inte ännu men det syns lite på över kroppen.
I går var ingen bra dag, då hade jag ont och kände mig krasslig. I dag är en bättre dag, fast varit väldigt trött.
Svårt att få i mig all vätska, köpt lite annat att dricka i dag så hoppas det blir bättre nu dessa dagar.

Har även varit ute och gått i dag, lite jobbigt vart lite långt.
Det går åt rätt håll i alla fall känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Tjej på snart 32 Har två barn Bor i storstan Älskar att fotografera Ska göra en gastric bypass

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela