josefinstankaromlivet.blogg.se

Denna blogg kommer handla om mig och mitt liv, mina funderingar och tankar kring min vikt resa Då jag älskar att fotografera kommer det säkert komma upp lite bilder Kontakt information: [email protected]

Nya tag

Publicerad 2014-04-03 22:41:16 i Allmänt,

Då jag inte har fått tillbaka min energi så fick jag en vecka till sjukskrivning. Känns skönt, ska få i gång maten bättre så jag får tillbaka den och kan börja jobba igen.

Annars så känns det bra, vågen står på minus 14 kg sedan flytstarten. Känns väldigt bra, min värk i armarna är borta helt. Har inte haft ont i dom sedan jag fick ner 6-7 kg. Tänk om all min värk hade med min övervikt och att jag slipper ha ont igen. Hade varit väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Tjej på snart 32 Har två barn Bor i storstan Älskar att fotografera Ska göra en gastric bypass

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela