josefinstankaromlivet.blogg.se

Denna blogg kommer handla om mig och mitt liv, mina funderingar och tankar kring min vikt resa Då jag älskar att fotografera kommer det säkert komma upp lite bilder Kontakt information: [email protected]

Akuten

Publicerad 2014-04-14 12:17:31 i Allmänt,

I fredags vart det en tur till akuten efter en dag då jag var så trött, kände mig sjuk och hade molande värk i magen och värk ute i ryggen.
Togs prover, ekg och dom kände på magen.
Hade inte ont där jag är opererad men jag hade enormt ont när läkaren trycke vid kroppspulsådern. Men det var inget märkvärdigt dom hittade.
Ska på återkoll på kirurgen snart och då ska jag även ta upp de där med magen tyckte läkaren på akuten. Ska även ta upp att mina levervärden var lite förhöjd, de visade proverna som tog på akuten.
Mycket jag tänker ta upp på återkollen, hel lista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Tjej på snart 32 Har två barn Bor i storstan Älskar att fotografera Ska göra en gastric bypass

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela