josefinstankaromlivet.blogg.se

Denna blogg kommer handla om mig och mitt liv, mina funderingar och tankar kring min vikt resa Då jag älskar att fotografera kommer det säkert komma upp lite bilder Kontakt information: [email protected]

Gilla

Publicerad 2014-09-04 10:15:55 i Allmänt,

Ja många tankar i huvudet, kanske därför jag har ont i hela tiden ;)

Gillar någon väldigt mycket men personen gillar inte mig tillbaka på samma sätt. Hade detta varit förr hade jag tagit till mat som tröst, men inte längre, nu kan jag acceptera detta även om det gör ont i hjärtat.
Jag har lärt mig att jag inte behöver mat för att döva hur kan känner, jag behöver inte ta till mat när jag är trött och jag behöver inte ta till mat när jag har ont. Känns som man kommit en lång väg i mitt huvud inna och efter operationen och de säger jag är tack vare att jag gick hos en kurator innan operationen. Sedan att jag har förlåtit och gått vidare i livet, förlåtit dom som sårat mig så mycket i livet. Det gör nog mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Tjej på snart 32 Har två barn Bor i storstan Älskar att fotografera Ska göra en gastric bypass

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela