josefinstankaromlivet.blogg.se

Denna blogg kommer handla om mig och mitt liv, mina funderingar och tankar kring min vikt resa Då jag älskar att fotografera kommer det säkert komma upp lite bilder Kontakt information: [email protected]

Ont

Publicerad 2014-05-01 12:49:47 i Allmänt,

I går var en jobbig dag, hade ont i magen, mådde illa och var kass i kistan.
Fick inte i mig allt jag behövde, men försökte tvinga i mig saker. Det är inte lätt när man mår som man gör.
Har tid till läkaren i maj och då hoppas jag dom hittar om de är något galet, eller om det bara är så att magen inte är van ännu.
Men läkarna säger ju att så länge smärtorna går över så ska det inte vara någon fara, så då hoppas vi på att läkarna har rätt.

Även om jag mår som jag gör ångrar jag inte en ända dag att jag har gjort denna op.
Minns inte när jag vägde så här lite sist och själen mår verkligen bra även om kroppen inte mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Tjej på snart 32 Har två barn Bor i storstan Älskar att fotografera Ska göra en gastric bypass

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela