josefinstankaromlivet.blogg.se

Denna blogg kommer handla om mig och mitt liv, mina funderingar och tankar kring min vikt resa Då jag älskar att fotografera kommer det säkert komma upp lite bilder Kontakt information: [email protected]

Hemma

Publicerad 2014-03-19 15:02:56 i Allmänt,

Kom hem i går eftermiddag.
Har ont, är trött och känns jobbigt att få i sig allt vätska.
Tror ingen förstår om man inte sitter där skälv och tar en tesked i taget och vänta och sedan en till tesked, hur jobbigt och svårt det är. Ska få i mig mellan 1600ml-1800ml om dagen och i dag har det inte gått så bra. Men kämpar på gör jag.

Operationen gick bra, jag blödde tydligen en hel del men gick ändå bra, så nu håller vi tummar och tår att det kommer gå bra resten med.

Visst kan jag känna när jag har som mest ont att jag undrar vad jag egentligen gjort men vet att jag gjort rätt ändå, även om detta är tufft. Om några månader kan jag tala om i fall jag känner lika som i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Tjej på snart 32 Har två barn Bor i storstan Älskar att fotografera Ska göra en gastric bypass

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela