josefinstankaromlivet.blogg.se

Denna blogg kommer handla om mig och mitt liv, mina funderingar och tankar kring min vikt resa Då jag älskar att fotografera kommer det säkert komma upp lite bilder Kontakt information: [email protected]

Läng sedan

Publicerad 2014-06-15 18:57:20 i Allmänt,

Ja nu vart de långt i mellan inläggen igen
Mår väldigt bra, visst går det upp och ner från dag till dag.
Har mina tjockis dagar, då jag känner mig väldigt tjock. Sedan vissa dagar känner jag mig SÅ snygg och vacker.

Har även nu börjat tappa lite hår men de är väl inget tycker jag. Så länge jag inte blir utan hår helt. Men då finns de ju peruk med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Tjej på snart 32 Har två barn Bor i storstan Älskar att fotografera Ska göra en gastric bypass

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela