josefinstankaromlivet.blogg.se

Denna blogg kommer handla om mig och mitt liv, mina funderingar och tankar kring min vikt resa Då jag älskar att fotografera kommer det säkert komma upp lite bilder Kontakt information: [email protected]

Branden

Publicerad 2014-08-05 14:13:16 i Allmänt,

Tycker att denna brand som härjar runt sala och andra ställen är så hemsk. Man kan inte förstå hur det måste kännas för alla som måste fly sina hem. Man känner sig maktlös, det finns inget man kan göra än att bara se på.
Det är tur det finns så många runt om kring som hjälper till mig mat, dryck, boende och stallplatser för djur, det är tur det finns så mycket kärlek när det verkligen behövs.
Hoppas brandmännen som kämpar får bukt på detta, att det börjar regna som bara den önskar jag där uppe.

Alla mina tankar och krafter går till dom drabbade och önskar att detta ger sig snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Tjej på snart 32 Har två barn Bor i storstan Älskar att fotografera Ska göra en gastric bypass

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela