josefinstankaromlivet.blogg.se

Denna blogg kommer handla om mig och mitt liv, mina funderingar och tankar kring min vikt resa Då jag älskar att fotografera kommer det säkert komma upp lite bilder Kontakt information: [email protected]

Mat

Publicerad 2014-04-21 19:06:01 i Allmänt,

Finns många saker som jag älskade att äta innan op som jag idag tycker är så äckliga.
Jag älskade att äta skinka direkt ur förpackningen och även skiva ost men det är något som inte alls går i dag. Det smakar så illa, även oliver älskade jag innan men det går inte i dag häller.
Man undrar ju varför det blir så här, att det man tyckte om innan inte alls går att äta.Har fått höra något om hormoner därför det blir så, ska fråga min dietist när jag träffar henne nästa vecka om detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Tjej på snart 32 Har två barn Bor i storstan Älskar att fotografera Ska göra en gastric bypass

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela