josefinstankaromlivet.blogg.se

Denna blogg kommer handla om mig och mitt liv, mina funderingar och tankar kring min vikt resa Då jag älskar att fotografera kommer det säkert komma upp lite bilder Kontakt information: [email protected]

Gick inte

Publicerad 2014-04-25 10:07:14 i Allmänt,

Gick inte bra för mig att börja jobba
Första kvällen gick helt okej, hade ont i magen och mådde illa men gick bra att äta.
Andra dagen var värre, började redan på morgonen när jag åt frukost hemma, mådde inte jätte bra. Gick till jobbet och där vart det bara värre, vi fikade vid 9 och då började allt, mådde så illa när jag åt, hade ont i magen och var jätte trött.
Åkte hem när kvällspersonalen kom, sedan fick jag inte i mig något att äta förens sent på kvällen. Gick bara inte att äta, allt bara gjorde så jag mådde konstigt. Efter middagen fick jag dumpning självklart så jag inte hade ätit på flera timmar, så sov säkert 2 timmar på det.
I dag går det inge vidare med maten häller, fått i mig två ägg (äggvitor, då jag inte äter gulan) och nu lite kaffe. Ska se till att få i mig ofta i dag men lite i taget.
Längtar tills på måndag då jag ska på 6 veckors kontroll och får träffa ssk och ställa massa frågor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Tjej på snart 32 Har två barn Bor i storstan Älskar att fotografera Ska göra en gastric bypass

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela